Brojač posjeta
7150
Shoutbox
2.6.2014. 19:53 :: Dress Korea Murah
Dress Korea Murah
12.6.2014. 23:28 :: Wedding Photography Jakarta
Wedding Photography Jakarta
14.6.2014. 15:28 :: manfaat pegagan dalam dunia pengobatan
manfaat pegagan dalam dunia pengobatan
3.7.2014. 9:33 :: Bali Wedding Photography
Bali Wedding Photography
3.7.2014. 9:33 :: Bali Wedding Photography
Bali Wedding Photography
4.8.2014. 7:50 :: Jual Suplemen Kesehatan Terbaik, Super Lutein, Super Nutrisi
Jual Suplemen Kesehatan Terbaik, Super Lutein, Super Nutrisi | http://goo.gl/ykTngM
29.8.2014. 9:56 :: UMROH HAJI Plus, Paket UMROH Murah Bandung, UMROH Paket Hemat, UMROH Travel
UMROH HAJI Plus, Paket UMROH Murah Bandung, UMROH Paket Hemat, UMROH Travel
29.8.2014. 9:56 :: Kursus Mekanik, Pelatihan Mekanik Motor, Sekolah Mekanik Motor, Belajar Mekanik Motor
Kursus Mekanik, Pelatihan Mekanik Motor, Sekolah Mekanik Motor, Belajar Mekanik Motor
26.9.2014. 10:55 :: Obat Mata Paling Ampuh
Obat Mata Paling Ampuh | http://www.naturallypluslutein.com
19.10.2014. 9:39 :: Maidaniipancakedurian.com Distributor Resmi Pancake Durian, Oleh Oleh Khas Medan
Maidaniipancakedurian.com Distributor Resmi Pancake Durian, Oleh Oleh Khas Medan | http://mylifelikearainbow.blogspot.com/2014/10/maidaniipancakedurian.com-distributor-resmi-pancake-durian-oleh-oleh-khas-medan.html
Konstruktori
Konstruktori

1. Ferrari 172
2. McLaren 151
3. BMW 135
4. Renault 80
5. Toyota 56
6. Toro Rosso 39
7. Red Bull 29
8. Williams 26
9. Honda 14
10. Force India 0
11. Super Aguri 0

- Raikkonen
- Massa


- Hamilton
- Kovalainen


- Kubica
- Heidfeld


- Alonso
- Piquet


- Rosberg
- Nakajima


- Coulthard
- Webber


- Trulli
- Glock


- Button
- Barrichello


- Vettel
- Bourdais


- Sutil
- Fisichella


- Davidson
- Sato
Vozači


Vozači

1. L. Hamilton 98
2. F. Massa 97
3. K. Räikkönen 75
4. R. Kubica 75
5. F. Alonso 61
6. N. Heidfeld 60
7. H. Kovalainen 53
8. S. Vettel 35
9. J. Trulli 31
10. T. Glock 25
11. M. Webber 21
12. N. Piquet jr. 19
13. N. Rosberg 17
14. R. Barrichello 11
15. K. Nakajima 9
16. D. Coulthard 8
17. S. Bourdais 4
18. J. Button 3
19. G. Fisichella 0
20. A. Sutil 0
21. T. Sato 0
22. A. Davidson 0
Posjete od 2.12.2008
free counters
Slijedeca utrka
  V.N. Australije




         
       29. ožujka 2009.
Arhiva
« » lis 2014
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
TagList
CHAT
Upišite tekst...
Upišite tekst...
WELCOME!!!
Blog
petak, svibanj 1, 2009
FIA-in Svjetski motorsportski savjet objavio je danas da će sve nove momčadi koje se svjetskom prvenstvu priključe sljedeće godine dobiti financijsku pomoć. FOM Bernija Ecclestonea podržat će ih s 10 milijuna dolara, a tijekom cijele godine besplatno će im transportirati i dvije šasije plus 10 tona tereta na svaku utrku. Uz to, darovat će ih i s 20 avionskih karti za sve utrke koje se budu održavale izvan Europe. Karte su, doduše, ekonomskog razreda. Danas je objavljeno i da je maksimalni broj bolida koji od sljedeće sezone mogu sudjelovati u prvenstu s 24 povećan na 26 što ostavlja dovoljno prostora da se Formuli 1 pridruže do tri nove momčadi. Prijave za nove momčadi bit će otvorene od 22. do 29. svibnja, a FIA će natjecatelje za 2010. službeno potvrditi 12. srpnja. Kandidati će biti odabrani po svojim sposobnostima da se kvalifikaciraju kao pravi konstruktori, kao na dokazivanju posjedovanja potrebnih postrojenja, financijskih resursa i tehničke stručnosti koje Formula 1 zahtjeva.
massavskimi @ 17:30 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
utorak, ožujak 3, 2009
Kimi Raikkonen jučer je na tradicionalnom Ferrarijevom ski eventu u Dolomitima priznao kako karijeru planira završiti sa talijanskom momčadi.
"Ovo je moja treća sezona sa Ferrarijem. Veoma sam motiviran i želim pobijediti," rekao je Raikkonen.
"Prošla godina nije se odvijala kako sam htio, pogotovo u drugom dijelu sezone. No naučili smo mnogo. Sa Ferrarijem se osjećam dobro, u protivnome ne bi bio ondje. Vjerujem kako sam napravio pravi potez kada sam došao u momčad."
"Budućnost? Pod ugovorom sam do kraja 2010. godine. Sljedeće sezone ćemo razmišljati o narednim koracima. Ipak, mislim da će Ferrari biti posljednja momčad sa kojom ću se utrkivati."
massavskimi @ 20:37 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
Felipe Massa na FIA-inoj listi za 2009. dobio je broj 4, dok je njegov momčadski kolega Kimi Raikkonen dobio broj 3.
Brazilac je prošle sezone, nakon Raikkonenovog osvajanja titule 2007. godine, nastupao sa brojem 2.
No, Massa je u 2008. slavio na šest utrka, i u ukupnom poretku bio drugoplasirani, ispred momčadskog kolege. Finac je pobijedio samo na dvije utrke.
Ipak, FIA je odlučila kako će Massa u 2009. nastupati sa brojem 4, a Raikkonen sa brojem 3, iako su mnogi očekivali logičnu suprotnost.
"To ne znači ništa, brojevi su samo brojevi. No, možda je FIA napravila grešku," komentirao je Massa.
Još uvijek nema potvrde je li FIA uistinu napravila grešku.
massavskimi @ 20:32 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
Organizatori V.N. Australije odlučili su se prilagoditi europskoj publici, te zakazati početak slobodnih treninga i kvalifikacija u kasnijim poslijepodnevnim satima.
Zbog značajne vremenske razlike, europski gledatelji željni F1 akcije do sada su se morali buditi u ranim jutarnjim satima. Zahvaljujući kasnijem početku treninga, kvalifikacija i utrke, ove će godine moći odspavati pokoji sat duže.
Raspored australskog Grand Prix vikenda:
1. slobodni treninzi - Petak - 12:30-14:00
2. slobodni treninzi - Petak - 16:30-18:00
3. slobodni treninzi - Subota - 14:00-15:00
Kvalifikacije - Subota - 17:00-18:00
Utrka - Nedjelja – 17:00
massavskimi @ 20:29 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, prosinac 4, 2008
Brazilac je ponosan na uspjehe u sezoni, iako je u kaotičnom finishu zadnje utrke sezone izgubio naslov za jedan bod.
Massa je danas trebao pobijediti na domaćoj utrci. Svoje je posao odradio fantastično. Dominirao je od početka utrke i pobijedio nakon promijenjivih vremenskih uvjeta.
No ni šesta pobjeda u sezoni nije bila dovoljna za Brazilca. Lewis Hamilton petim mjestom osigurao je naslov.
U Ferrarijevom boksu naslov se već počeo slaviti jer je u trenutku kada je pobijedio Massa imao i naslov u džepu. No Lewis Hamilton u cilj je stigao kao peti i osvojio prvi naslov u karijeri.
„Mislim da svi znaju da je ova utrka bila savršena. Sve smo odradili savršeno po tako teškim vremenskim uvjetima. Jako sam ponosan na utrku i momčad.“
„Ponosan sam na ljude oko mene, one koji su me podržavali više nego ikad. Podržavali su me u potpunosti, mnogo više nego što sam očekivao.“
„Ovo je stvarno emotivan dan za mene. Uvijek sve pokušate odraditi savršeno, no vidjeli smo da je Lewis ponovno prestigao Glocka. To je uzrokovalo pomiješane osjećaje, no to je utrkivanje.“
„Utrka se vozi do cilja. Završili smo ispred i moramo biti ponosni na to. Falio nam je jedan bod, no to je utrkivanje. Svi trebamo biti ponosni na naš posao. Moramo biti ponosni na ovu utrku i sezonu.“
„Znam kako pobijediti i znam kako gubiti. To je još jedan dan u mom životu. Iz ovog dana izvući ću puno pouka, no sada sam jako emotivan.“
Ferrarijeva momčad osvojila je naslov u poretku konstruktora dobrom utrkom u Brazilu.
„Danas je sve bilo savršeno, no na žalost to nije bilo dovoljno. Mislim da smo imali odličnu sezonu, sa mnogo uspona i padova i zbog toga smo na kraju platili.“
„Uvijek ima takvih utrka. Kada imate savršenu sezonu sa mnogo pobjeda i pouzdanim bolidom, uvijek ima uspona i padova. To je utrkivanje.“
„Godinu za godinom stvari se mijenjaju, a ovo je bila naša sezona. Iako smo imali uspona i padova, mislim da su svi obavili odličan posao. Svi smo puno radili kako bi postigli ciljeve, no nekada stvari nisu išle kako smo htjeli. No to je utrkivanje, to je sport. Moramo biti sretni konstruktorskim naslovom, koji je jako važan.“
„Siguran sam da je naš predsjednik jako ponosan, kao i svi ostali u momčadi. Svi moraju sretni kao ja. Moramo čestitati Lewisu na odličnom prvenstvu. Osvojio je više bodova od nas i zaslužuje naslov. Znam gubiti i znam pobijeđivati. Ovo je još jedan dan u mom životu, a iz njega ću izvući mnoge pouke. Nadam se da sljedeće godine možemo osvojiti naslov. Ovo je još jedno iskustvo u životu.“
massavskimi @ 17:56 |Komentiraj | Komentari: 0
ponedjeljak, studeni 10, 2008


Red Bullov vozač Mark Webber smatra da će uvođenje KERS-a u 2009. ići na štetu masivnijih vozača.

Sam uređaj teži između 25 i 60 kilograma, što znači da će dizajneri na raspolaganju imati manje balasta kojeg će moći ugraditi u svoje bolide kako bi zadržali što povoljniju raspodjelu težine.

Webber smatra da nove konstelacije neće ići na ruku težim vozačima. "To im sigurno neće biti od pomoći. Ja baš nisam debel, ali čini se da sam jedan od težih vozača koji bi se zbog toga mogli suočiti s poteškoćama."

"To će još ovisiti i o stvarima poput odabira guma. No ako ste lakši sigurno ćete imati više izbora."


"Vozači koji imaju više od 70 kilograma mogli bi imati više problema od vozača koji imaju 60-ak kilograma. No to ipak ne bismo smjeli koristiti kao ispriku. Raspodjela težine možda čak bude i savršeno podešena s dizajnom bolida. No domena će s težim dečkima biti dosta manja."


"Ovo je neobična situacija." dodao je Webber. "Zbog težine nisam imao problema još od dana iz kartinga, no sljedeća bi godina mogla biti prva od 1980. u kojoj će vlastita težina vozačima predstavljati hendikep."
massavskimi @ 20:18 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, listopad 9, 2008
U prvoj noćnoj utrci u povijesti postojanja Formule 1 do pobjede u pomalo kaotičnim uvjetima stigao je Fernando Alonso ispred Nice Rosberga i Lewisa Hamiltona. Utrku je dominantno započeo Felipe Massa pojurivši sa starta u vodstvo koje se činilo sigurnim pred mogućim napadima drugoplasiranog Lewisa Hamiltona ili Kimija Raikkonena na trećem mjestu. Međutim, u početnoj fazi utrke nije bilo moguće niti naslutiti kakva će se drama odvijati na singapurskim ulicama.Započelo je izlijetanjem Nelsona Piqueta što je na stazu dovelo sigurnosni automobil. Nesretne su okolnosti htjele da su upravo u tim trenucima u boks morali ući Robert Kubica i Nico Rosberg što im je kasnije priskrbilo kazne, a još se veća drama ponovo odigrala u Ferrarijevom boksu. Felipe Massa ušao je na redovito zaustavljanje nakon što su se boksovi ponovo otvorili. Gume su zamijenjene propisno, ali je ponovo zapelo u koordinaciji osobe koja odlučuje kada bolid smije napustiti boks, pa je Massa pojurio iz boksa s priključenim crijevom za dolijevanje goriva. Epilog: Massa se zaustavio na kraju boksova i čekao mehaničare da skinu crijevo s bolida što mu je u kombinaciji s kaznom za opasnu vožnju koja je uslijedila priskrbilo zaostatak dovoljan za plasman tek na 13. mjesto.
Ništa bolje nije prošao niti Kimi Raikkonen koji se fijaskom u Singapuru i definitivno oprostio od borbe za naslov Prvaka. Finac je nekoliko krugova prije kraja još uvijek držao peto mjesto, no grubo nalijetanje na "pasice" dovelo je do odustajanja i Ferrari je Singapur napustio s 0 bodova na svom kontu.
U međuvremenu je sve probleme i pogreške uspješno izbjegao Fernando Alonso. Ironično je da se Španjolac nakon jučerašnjih kvalifikacija požalio da ne očekuje pretjerane senzacije. Vjerujemo da je pobjeda zadovoljila Alonsovu glad za senzacijama. Šalu na stranu, Alonso i Renault došli su zasluženo do neočekivane pobjede koju je uvelike oblikovala i sreća.
massavskimi @ 14:50 |Komentiraj | Komentari: 0
Prva noćna utrka u povijesti Formule 1 održat će se sutra u 14.00 sati po hrvatskom vremenu, a danas su vozači odradili kvalifikacijske treninge. Ono o čemu se govorilo na treninzima ponovilo se i na kvalifikacijama; neravna staza nekolicini vozača zadavala je probleme posebice u zonama kočenja u kojima je bolid ionako prilično nestabilan. Neravni asfalt utječe na kočenje i stabilnost bolida, pa smo i danas na kvalifikacijama mogli vidjeti nekoliko okretanja na stazi te manjih izlijetanja. Osim s noćnim uvjetima i grbavom stazom vozači će se u Singapuru morati boriti i s velikim vrućinama i sparinom. Svemu tome treba dodati i činjenicu da vozači i momčadi već nekoliko dana nastoje priviknuti se na drugu vremensku zonu.Kvalifikacije su protekle uobičajeno što se vrha poretka tiče, iako nije mnogo nedostajalo da se i ta borba dodatno zakomplicira. Naime, u posljednji treći krug kvalifikacija u posljednjim trenucima 2. laufa provukao se Hamilton te naposlijetku upisao drugo vrijeme iza još jednom uvjerljivog Masse. Brazilac je ponovo potvrdio da je jedan od najkompletnijih vozača u trenutnoj F1 ponudi. Raikkonen se nakon mučenja na slobodnim treninzima na kvalifikacijama trgnuo i približio vodećima. Da nije bilo pogreške u posljednjem brzom krugu Finac je mogao biti još bolje plasiran. Ovako će u utrku krenuti iz drugog startnog reda u kojem se našao i Robert Kubica.
Među vozače koji će po lošem pamtiti kvalifikacije u Singapuru svakako je Fernando Alonso kojem je bolid otkazao suradnju u drugom dijelu treninga što je vidno razočaralo temperamentnog Španjolca. Alonso je prije odustajanja bilježio vrlo konkurentna vremena i mogao se bez većih teškoća smjestiti u vrh poretka.
massavskimi @ 14:49 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
petak, rujan 12, 2008
 

Danas je službeno potvrđeno da je Ferrari produžio ugovor s Kimijem Raikkonenom do kraja 2010., što bi trebalo označiti kraj spekulacijama o dolasku Fernanda Alonsa u talijansku momčad.


U priopćenju kojeg je izdao Ferrari stoji: "Ferrari želi objaviti da je produžio sporazum s Kimijem Raikkonenom do kraja sezone 2010."


"Vozačka postava Scuderije Ferrari Marlboro tako ostaje jednaka još naredne dvije sezone."


Podsjetimo, Massa je već potpisao ugovor koji istječe kad i novi Raikkonenov, dakle na kraju 2010.
massavskimi @ 22:47 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, rujan 11, 2008
 




Ferrarijev šef odjela za motore Gilles Simon je rekao da imaju problema s razvojem novog sistema za obnovu kinetičke energije (KERS) s kojim bi se momčadi trebale utrkivati od sljedeće godine. Iako je i to upitno...

Simon je rekao da ne vjeruje da će sve momčadi već na početku nove sezone imati pouzdane sisteme, a priznao je i da bi Ferrari mogao biti jedna od momčadi.

"KERS je kompleksna tema koja zahtjeva rad na mnogo novih i kompliciranih područja uz istovremeno ulaganje svih potrebnih napora na naš uobičajeni razvojni program ovogodišnjeg bolida." objasnio je Simon.

"Bit će veliki izazov koristiti sistem sljedeće godine. Sa svakim novim danom naučimo nešto novo, ali još se uvijek mučimo. Mislim da će se mučiti i sve druge momčadi u svojim nastojanjima da od prve utrke 2009. imaju pouzdan sistem."

"Sljedeće godine ćemo, dakle, imati KERS, a pravila će dozvoljavati i korištenje pomičnog prednjeg krila, tako da će elektronika igrati značajnu ulogu, a kako bi svi ti novi elementi uspješno funkcionirali morat ćemo dobro savladati značajke zajedničkog ECU-a kojeg imamo."

Simon je za kraj istaknuo i još jednu zanimljivu stvar, a to je da neće sve momčadi imati jednako koristi od uvođenja KERS-a.

"Uspjeh obnove energije pri kočenjima ne bi trebalo uzimati kao garantiran." dodao je. "Isto vrijedi i za pouzdanost KERS-a, koja se također ne bi smjela uzimati zdravo za gotovo. Neki govore da ćemo na utrkama imati oko 80 konja više, ali hoće li ta brojka vrijediti i na kraju utke?"

"Oni koji uspiju u projektu u svojim će rukama imati enormnu prednost." zaključio je

massavskimi @ 15:15 |Komentiraj | Komentari: 0
Vrijeme2
  • Vrijeme